دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 15:55

ابهام در انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی/ اعتراض ادامه دارد! 

ابهام در انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی  اعتراض ادامه دارد! 
با وجود برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشی برخی شبهات و ابهامات در این باره وجود دارد. 
کد خبر : 917991

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان عباس ناطق نوری با کسب ۳۲ تعداد رای از مجموع ۵۹ رای ماخوذه و کسب اکثریت مطلق آرا، برای ۴ سال سکان ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزشی را در دست گرفت.

انتخابات این فدراسیون در حالی برگزار شد که تا صبح امروز اسامی نهایی کاندیداها مشخص نبود و در نهایت دقایقی پیش از آغاز مجمع به شکل رسمی اعلام شد. تا شب برگزاری انتخابات تایید نهایی صلاحیت برخی از کاندیداها وصول نشده بود و در نهایت پس از رایزنی‌های بسیار و برخی فشارها اسامی اعلام شد.

عباس ناطق نوری کاندیدای پیروز انتخابات یکی از نفراتی بود که درباره سابقه مدیریتی وی حرف و حدیث وجود داشت. گفته می شود که برای تایید سابقه مدیریتی وی به مدالی که وی کسب کرده، استناد شده اما وی این مدال را در رده سنی پیشکسوتان دریافت کرده و از همین رو تایید سابقه مدیریتی وی با شک و شبهه همراه است. 

در همین رابطه خبرنگاران در پایان مجمع درباره شبهات سابقه مدیریتی ناطق نوری از سید محمد شروین اسبقیان سئوال پرسیدند که وی پاسخ داد: جلسات متعددی را در این مورد با معاونت حقوقی برگزار کردیم و مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشتیم، مشکلی در مورد ایشان وجود ندارد. همچنین مراسم سوگندنامه و اعطای حکم ناطق نوری بلافاصله پس از برگزاری انتخابات، در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا او حکم ریاست را از وزیر دریافت کند.

با وجود پاسخ معاون وزیر و اعطای حکم رئیس جدید، برخی از کاندیداها کماکان به ماجرا اعتراض دارند و به دنبال شکایت و ابطال احتمالی انتخابات هستند. باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت این فدراسیون به کجا خواهد انجامید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته